اردی بهشت

باشی یا نباشی من مشق عاشقی ام را هرشب مینویسم (اینها رو نفس نوشته بود.اونوقتی که من رفته بودم.اما خیلی زود راهش عوض شد و ...رفت

اردی بهشت

باشی یا نباشی من مشق عاشقی ام را هرشب مینویسم (اینها رو نفس نوشته بود.اونوقتی که من رفته بودم.اما خیلی زود راهش عوض شد و ...رفت

؟؟؟؟؟؟؟

مریض... 

روانی.... 

دیوونه.... 

دیگه چی؟ 

خیال پرداز رو یادف رفت بگی.... 

احمقو یادت رفت... 

کودن.... 

گاو.... 

نفهم.... 

خر.... 

اینا رو بادت رفت بگی.... 

بعید میدونم دو نفر که با هم زندگی کرده باشن،زمزمه های همو یادشون بره.قربون صدقه رفتن های همو یادشون بره...ممکنه؟نه دو نفری که با دعوا و کتک کاری و آبروریزی از هم جدا شده باشن.دو نفری که حتی لحظه ی رفتن چشماشون خیس باشه... 

تو برو بخونش...جای من...هر چی تو گفتی قبوله... 

http://bahooneman.blogfa.com/ 

اینم آدرسش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد