اردی بهشت

باشی یا نباشی من مشق عاشقی ام را هرشب مینویسم (اینها رو نفس نوشته بود.اونوقتی که من رفته بودم.اما خیلی زود راهش عوض شد و ...رفت

اردی بهشت

باشی یا نباشی من مشق عاشقی ام را هرشب مینویسم (اینها رو نفس نوشته بود.اونوقتی که من رفته بودم.اما خیلی زود راهش عوض شد و ...رفت

متاسفم...

کاش خوب بودی.اونوقتایی که چند ماه خبری ازت نبود  میدونستم که خوبی.اما حالا دوباره نبودنهات نگرانم میکنه.....چرا خوب نیستی؟.........؟


معذرت می خوام که برای بار چندم مجبور شدم بگم نمیتونم.هر چند همونوقت قرار ما بر این بود که هر وقت جور شد.اما اونقدر احمق نیستم که نفهمم مجبور شدی که گفتی.وقتی که زنگ زدی توی بیمارستان بودیم....همه ی خانواده...نگران.....

مهم نیست هزینه ش چقدر میشه.فقط دعا کن خوب بشه....

حتی هزینه ی بلیط رفت و برگشت خودش و همکار متخصص بیهوشیش رو هم ما دادیم.همین یه موردش ۶ تومن شده.اینکه حاضر شده بیاد اینجا برای عمل یک و ششصد(که در ۲ باید ضرب کنی همه ی هزینه ها رو.چون دو نفرن...........)


سرطان...


دعا کن....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد