اردی بهشت

باشی یا نباشی من مشق عاشقی ام را هرشب مینویسم (اینها رو نفس نوشته بود.اونوقتی که من رفته بودم.اما خیلی زود راهش عوض شد و ...رفت

اردی بهشت

باشی یا نباشی من مشق عاشقی ام را هرشب مینویسم (اینها رو نفس نوشته بود.اونوقتی که من رفته بودم.اما خیلی زود راهش عوض شد و ...رفت

نفرین

 

وقتی که از وضعیت زندگی من خبر داری، دیگه برا چی نفرین میکنی؟میدونی که اتفاقی که برای تو افتاده امکان نداره بعد از یک سال و نیم گذشتن از جداشدنمون به خاطر حماقت من باشه.اگه تو می خوای اینجوری فکر کنی و راهی بشه برا فراری داد .....آقا باشه.قبول میکنم.من مقصرم.نفرینت گریبان منو بگیره.هر چند خیلی وقته از مرحله ی نفرین تو گذشتم...  

پارسال روز تولدت اومدم همونجا که اولین بار همو دیدیم.تا عصر چرخیدم و ندیدمت.....نمیدونستم که...... 

امیدوارم امسال هم روز خوبی باشه روز تولدت.امیدوارم اصفهان باشی.فکر میکنم اونجا بیشتر از همه جا بهت خوش بگذره.... 

گفتی فراموشت نکردم...فکر میکنی من فراموشت کردم؟ 

نه عزیزم.تک تک چیزایی که ازت دارم رو مثه...مثه با ارزشترین چیزای زندگیم محافظت میکنم.فقط داغون میشم وقتی جمله هو حرفهایی رو که یه روز تو گوشم زمزمه میکردی رو حالا میشنوم که برای....آقا زمزمه میکنی دیوونه میشم.هر چند میدونم حقته که بگی و حقشه که بشنوه.اما دست خودم نیست... 

گوشی خاموشه چون از همه ی دنیا بریدم... 

مراقب خودت باش 

عکی فرشته ی کوچولوت هنوز تو کیفمه.... 

ببوسش از طرف من 

خدافظ............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد