اردی بهشت

باشی یا نباشی من مشق عاشقی ام را هرشب مینویسم (اینها رو نفس نوشته بود.اونوقتی که من رفته بودم.اما خیلی زود راهش عوض شد و ...رفت

اردی بهشت

باشی یا نباشی من مشق عاشقی ام را هرشب مینویسم (اینها رو نفس نوشته بود.اونوقتی که من رفته بودم.اما خیلی زود راهش عوض شد و ...رفت

دعا کن

سلام.عجیب بود نظر بود ازت.اونم نه در مورد طلبت.مزاحمم.لازم نیست تو بگی.خر که نیستم. 

نیومدم...؟اومدم.زیاد.با مامانم اومدیم.یادته قول داده بودم بهش؟ 

میدونی ،من از خوندن خوشبختیت ناراحت که نمیشم هیچ،یه جورایی خوشحالم میشم.بیشتر خیالم راحت میشه.۶ ساعت که هیچی.اگه ۶۰ ساعت هم به خاطردیدنش تو جاده باشی برا من ناراحت کننده نیست.با اینکه احتمال میدم اون تاریخای قبل واقعی نباشن اما یه درصد احتمال اینکه نکنه واقعا .... دیوونه م میکنه...  

یادته اولین باری که گفتی اومده چی بهت گفتم؟یادته چه جوابی دادی؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد