اردی بهشت

باشی یا نباشی من مشق عاشقی ام را هرشب مینویسم (اینها رو نفس نوشته بود.اونوقتی که من رفته بودم.اما خیلی زود راهش عوض شد و ...رفت

اردی بهشت

باشی یا نباشی من مشق عاشقی ام را هرشب مینویسم (اینها رو نفس نوشته بود.اونوقتی که من رفته بودم.اما خیلی زود راهش عوض شد و ...رفت

نگرانم 

میشه بگی کجایی؟ 

میشه بگی حالت خوبه؟ 

لعنتی چه بلایی که سرم میاریییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

حالت خوبهههههههههههههههههههههههههههههههه؟

 

تولدت مبارک عزیزم 

امیدوارم بهترین سالی باشه که تا حالا داشتی 

خوشبخت باشی و خوشحال 

دلم تنگ شده برات 

به سلامتی تو خوردم و امروز هم با آنکه نیستی جاتو خالی میکنم 

یادته قرارمون؟دیدی که حتی به این با هم نشستن نرسید عمر بودنت؟ 

   

 

خوشبخت باشی و امیدوارم که امروز حسابی خوشحالت کنه...

چشم..در اولین فرصتی که جور بشه حتما. 

خدا رو شکر که اینم هست که ۷ تا کلمه بنویسی اینجا

اسم بانک و صاحب حساب و کد شعبه رو هم بنویس 

و شماره حسابت رو هم 

کارتم فسیل شده.دیگه نمیشه کارت به ک ارت کرد باهاش.باید برم بانک